team

TEAM

Ons team bestaat uit zeven enthousiaste medewerkers.

Victor

Praktijkhouder & Ondernemer 

Met meer dan 10 jaar aan ervaring als praktijkeigenaar en fysio- manueeltherapeut is Victor 5 jaar geleden gestart met Fysio Networkx. Inmiddels met 4 eigen vestigingen en 6 bevriende praktijken brengt Victor de vakinhoudelijke en ondernemende kennis naar de FysioNetworkx relaties.

Anouk

Fysio & Administratie Specialist

Met een achtergrond als fysiotherapeut én een talent voor het oplossen van administratieve puzzels, is Anouk de aangewezen persoon om iedere administratie op orde te krijgen. Naast het opschonen en bijhouden van praktijkadministraties begeleid zij ook de teams om hen administratie zo efficiënt en compleet mogelijk te maken.

José

Administratie & HRM

José vervult een ondersteunende rol op het gebied van HRM-zaken voor veel praktijkhouders. Naast haar waardevolle rol als sparringspartner, is zij ook verantwoordelijk voor het beheer van de (loon)administratie voor diverse partners.

Dirkje

Marketing

Als manusje van alles is zij op alle vlakken in te zettn om de praktijken zo goed mogelijk te ondersteunen en ontzorgen. Van administratie, boekhouding tot website creatie en bijbehorende SEO en SEA campagnes – niks is haar onbekend of te veel.

Milou

Marketing

Naast de team speler met Dirkje op het marketing vlak is Milou tevens gedreven in het opzetten en/of door ontwikkelen van het (startende) bedrijfsplan en strategie. 

Saskia

Telefonie & administratie

Dankzij haar uitgebreide ervaring in verschillende branches van de paramedische zorg heeft Saskia zich vlot aangepast aan de wereld van de fysiotherapie. Dagelijkse taken zoals facturatie, debiteurenbeheer en declaraties beheerst ze met gemak. Voor Saskia is de mogelijkheid om een positieve bijdrage te leveren aan zowel fysiotherapeuten als patiënten de kers op de taart.

Ghiselaine

Telefonie & administratie

Deze positieve kracht staat patiënten met veel plezier te woord. Ze is een belangrijke schakel tussen patiënt en therapeut die tegelijkertijd ook al haar andere collega’s met veel enthousiasme kan ondersteunen op verschillende administratieve vlakken. 

Melanie

Office Manager

Melanie zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, van de dagelijkse kantoororganisatie tot de hoogste kwaliteit van onze telefonie en administratie. Met haar oog voor detail en klantgerichtheid bewaakt ze niet alleen onze dienstverlening, maar draagt ze zelf ook actief bij door telefoongesprekken te voeren en praktijkadministraties efficiënt te beheren.

Silvy

Telefonie & administratie

Silvy is een onmisbare kracht binnen ons team, met haar vriendelijke stem aan de telefoon en haar zorgvuldige aanpak in de praktijkadministraties. Ze staat klaar om namens verschillende praktijken telefoontjes te beantwoorden en zorgt ervoor dat elke beller zich welkom en gehoord voelt. Daarnaast beheert Silvy met precisie en toewijding diverse administratieve taken, waardoor de praktijken soepel blijven draaien. Met haar inzet en professionaliteit maakt ze het verschil voor zowel onze cliënten als ons team.

Contact

Benieuwd hoe we uw organisatie kunnen helpen? Vul uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Werfpad 6, 5212 VJ
Den Bosch

Laat hier uw bericht achter